OM FORENINGEN

Vi  er en frivillig non-profit forening, der står for brætspilsrelaterede aktiviteter og arrangementer i Posthuset, centralt placeret lige ved Ballerup Station.

værdigrundlag og formål

Vi tror grundlæggende på at brætspil som medie har nogle unikke egenskaber til at samle mennesker – også med forskellig baggrund.

Brætspil inspirerer, motiverer og hjælper os med at vokse. De holder hjernen i gang på en sund måde og skaber en tiltrængt analog balance i en udpræget digital verden.

Vi ønsker at bringe disse egenskaber i spil for at styrke menneskers sociale relationer, i et åbent og inkluderende fællesskab hvor man kan opdage, dyrke og dele interessen for brætspil.

Vi ønsker at styrke brætspils-kulturen i lokalsamfundet, og på sigt at positionere Ballerup som interesse- og aktivitetscentrum for brætspil.

interview med formanden

Vi startede 2022 med mere struktur og flere åbningsdage. I forbindelse med dette blev vores formand, Leon Castro Lagunas, inviteret ind i studiet hos Lørdagsbiksen til et lille interview.

Vores vedtægter

Vi er en formelt stiftet forening, med afholdelse af årlig generalforsamling. Vores vedtægter er offentligt tilgængelige her på vores hjemmeside.

Læs mere her »

DU FINDER OS I POSTHUSET

Across-the-Board holder til i Posthuset ved Ballerup Station, og vi har tog og bus lige til døren.